Iris Flower Shop, LLC
0
3582 Mount Acadia Blvd, Suite B San Diego, CA 92111
LOCAL: (858) 737-4921
Shop
Customer Reviews
Iris Flower Shop, LLC
Local San Diego, CA florist
Average Customer Rating: 4.3 of 5 stars. (6 reviews)
Date: Jan 03, 2020
Name:

State/Province: CA

Flower company can't deliver. I don't know how many times he put the correct name of the airline I work for (Southwest) in the order, but they attempted to deliver to JetBlue. It took another hour to get coordinated with the guy to drop them off by which time the surprise was ruined, my break was over, I was unhappy, and they didn't even end up getting delivered to me. A coworker had to take them. Extraordinarily unhappy. The worst part is that they wouldn't even give my boyfriend a refund for the sub-tolerable experience.
Marseila Kimm's Reply:
Date: Jan 05, 2020, 11:12 pm

Hello Devon, we appreciate your feedback. I am very sorry that your recent experience with Iris Flower Shop was not a pleasant one. We received your order from Fromyouflowers; it had no special delivery request. Therefore, we delivered during normal business hours, which is from 8 am to 5 pm. As was mentioned before, your order came through Fromyouflowers, that's why we do not have access to your money and can not offer a refund to you. However, our flower shop strives to deliver the best service possible to every one of our customers, so we offer you a store credit instead.
Date: Dec 22, 2019
Name:

State/Province: CA

Just got a surprise Christmas arrangement and IT IS GORGEOUS. Thank you Iris Flowers
Marseila's Reply:
Date: Dec 24, 2019, 1:05 am

So happy to hear we are serving you well. We appreciate your support very much.
Date: Dec 13, 2019
Name:

State/Province: CA

Very nice very good and friendly service, very positive experience, will use again
Marseila's Reply:
Date: Dec 14, 2019, 10:11 am

Thanks for great review Maegan! Glad you were happy!
Date: Oct 15, 2019
Name:

State/Province: CA

The delivery was on time and my family enjoyed not only the Beaty of it, but the fruit was fresh and wonderful!! The lady who took my order was so personable and helpful. I would use them again!! Thank you, Iris Flowers!!!
Marseila's Reply:
Date: Oct 15, 2019, 12:52 pm

Thanks for the great review Carlene. Glad you were happy!
Date: Sep 28, 2019
Name:

State/Province: CA

I walked in and asked for a bouquet late in the afternoon. The staff was extremely friendly and accommodating. They created a beautiful arrangement in about 10 minutes! The flowers exceeded my expectations. They were so fabulous and my friend loved them! They smelled amazing too. The staff even explained how to change the water without disrupting the arrangement, in order to extend the life of the flowers! So thoughtful! I will definitely return for my future floral needs.
Marseila's Reply:
Date: Sep 30, 2019, 12:18 am

Thank you for your feedback Marianne! We are so happy you had pleasant experience. We love making our community smile!
Date: Sep 02, 2019
Name:

State/Province: AB

iris flower shop was amazing. I needed a last minute flower girl hair piece for my daughter and the staff was so helpful. I walked in a couple of hours before the wedding and the florist made me a beautiful hair piece in the spot. She was so kind and helpful. It’s going to be my go to flower shop from now on! I definitely recommend!
Marseila's Reply:
Date: Sep 03, 2019, 10:50 pm

Thank you Sereen. so happy to hear we are serving you well. We appreciate your support very much.
Newsletter

Subscribe to our weekly Newsletter.

Flower Delivery To San Diego, CA
See Delivery Areas

Google Business Page Yelp

Iris Flower Shop, LLC
3582 Mount Acadia Blvd, Suite B
San Diego, CA. 92111
Local: (858) 737-4921

All prices shown in US dollars

American Express
MasterCard
Visa
Discover

PayPal
Apple Pay
Google Pay

web21